Wymiana towaru

Mając na uwadze możliwość wystąpienia sytuacji że rozmiar okaże się być nieodpowiedni, wysokość obcasa inna niż oczekiwano, itp., dopuszczamy możliwość jednej bezpłatnej wymiany towaru na inny.

Aby towar podlegał wymianie, pierwotnie złożone zamówienie musi być bez żadnych innych modyfikacji, takich jak: zmiana tęgości obuwia, półnumery, inne niż seryjne długości pasków do zapinania, inne niż dostępne w opcjach wyboru zestawienie kolorystyczne dostępne dla danego modelu, podgumowana podeszwa. Takie modyfikacje wykluczają możliwość wymiany towaru.

Towar musi być nie używany, odesłany do nas w przeciągu 10 dni od otrzymania w oryginalnym, nie zniszczonym opakowaniu. (zniszczenia dokonane przez kurierów nie wliczają się do tego)
Buty należy odesłać do nas na swój koszt w dowolny sposób. Nowe buty, my wysyłamy do Państwa na nasz koszt.

Wraz z odsyłanymi butami należy dołączyć kartkę (włożyć ją do pudełka) która będzie zawierać następujące informacje:

  1. numer zamówienia

  2. dane kontaktowe (imię i nazwisko, mail, telefon)

  3. adres na jaki mamy wysłać nowe buty (może być inny niż był podawany przy składaniu zamówienia)

  4. informacja, na jakie buty wymienić tj.

  • model

  • kolor

  • rozmiar

  • wysokość i rodzaj obcasa

  • ew. inne

  • możliwa jest też zmiana modelu

 


Termin oczekiwania na wymieniane buty jest taki sam jak przy zamówieniu nowych.